Medewerkers aan het woord: Astrid Hogeboom
Astrid, sinds wanneer werk je bij Salland Storage?
‘Mijn eerste werkdag bij Salland Storage was op 10 december 2018.’
Op welke momenten lopen we de grootste kans jou tegen te komen?
‘Op maandag, woensdag en vrijdag tussen 9.00 uur en 17.30 uur sta ik klaar voor alle vragen van klanten en geïnteresseerden, geef ik rondleidingen over ons terrein en vertel ik over onze opslagmogelijkheden. De overige dagen is mijn collega Sonja aanwezig.’
De meeste klanten zullen jou kennen van….?
‘Het moment dat ze mij of telefonisch hebben gesproken of bij een bezoek aan ons bedrijf.’
Hoe ziet jouw werkdag er uit?
‘Een van de dingen die ik leuk vind aan mijn werk is dat ik nooit exact van te voren weet hoe mijn dag eruit ziet. Dat kan van alles zijn; administratieve werkzaamheden zoals bijvoorbeeld het regelen van nieuwe inschrijvingen, afspraken maken met nieuwe huurders, de buitenunits of de StowBoxen klaar maken voor verhuur of diverse schoonmaakwerkzaamheden. Maar ook een praatje op zijn tijd met huurders die op enig moment bij ons op het terrein aanwezig zijn.’
Wat is het leukste onderdeel van je werk?
‘Het persoonlijke contact met mensen die bij ons komen voor een rondleiding en/of inschrijving of die vragen hebben en die dan ook zo goed mogelijk te helpen.’
Waarom moeten mensen klant blijven of worden bij Salland Storage volgens jou?
‘Ons motto is: vriendelijk, veilig en voordelig.
Vriendelijk: Persoonlijk contact vinden wij belangrijk en we proberen zoveel mogelijk aan de wensen van onze klanten tegemoet te komen.
Veilig: We hebben een met een hek goed afgesloten en bewaakt buitenterrein en zijn voorzien van prima bewakingscamera’s. Er komt ook regelmatig een bewakingsbedrijf buiten de openingstijden langs om een controleronde te maken.
Voordelig: Onze prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Onze opslagfaciliteiten zijn zeer betaalbaar, en we hebben geen addertjes onder het gras in ons huurcontract opgenomen.’
De beste tip die je klanten kunt geven is…..
‘Neem eerst contact met ons op om te informeren of op de dag dat je je inboedel wilt opslaan er nog voldoende mogelijkheden zijn. Zo kunnen we teleurstellingen voorkomen. Wij doen natuurlijk ons uiterste best om dit niet te laten gebeuren..’